سیستم اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه

نرم افزار تخصصی فارسی دیجیتال ساینیج

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

راه اندازی دیجیتال ساینیج در صندوق رفاهی دانشجویان

با راه اندازی دیجیتال ساینیج در صندوق رفاهی دانشجویان به عنوان بخشی از رویکرد آینده نگرانه خود ، نیاز به داشتن وسیله ای موثر برای برقراری ارتباط با جمعیت دانشجویان را داشت. به همین منظور ، آنها از  یک صفحه نمایشگر و ارسال محتویات از سمت منبع اصلی راهی برای ایجاد ارتباط خود با دانشجویان استفاده نمودند . با توجه به فلسفه نوآوری در ارتباطات ، موسسات فرصتی را برای ارتقا به روش تعامل و اطلاع رسانی به دانشجویان خود دید و برای یافتن راه حل به متخصصان دیجیتال ساینیج مراجعه کرد.

صندوق رفاه دانشجویان به عنوان یکی از مولفه های اصلی استراتژی ارتباطات داخلی آن سیستم که به خوبی قابل مشاهده است ، این امکان را دارد تا پیام های خود را در هر موضوعی به دانشجویان و سایر مراجعین قرار دهد. استفاده آسان از دیجیتال ساینیج تضمین می کند که می توانیم اطلاعات را به موقع حفظ و پیام های جدید را به راحتی و به سرعت به آن اضافه کنیم. به طور کلی ، دیجیتال ساینیج باعث شده که  مدیران سازمان ها احساس  کنند که از نرم افزاری عالی و ساده برای اطلاع رسانی و ارتباطات داخلیشان استفاده می کنند.

استفاده از دیجیتال ساینیج در صندوق رفاهی دانشجویان ، باعث شده تا کارکنان روابط عمومی پیام های به موقع ، موضوعی و جذاب را در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج ارائه دهند ، و آنچه را که در برنامه های آنها رخ می دهد برجسته می کند.

نرم افزار دیجیتال ساینیج همچنین می تواند مخاطبین را بر اساس بخشهای مختلف گروه بندی کند و محتوای هر بخش را در یک صفحه یا در تمام صفحه های دیجیتال ساینیج نمایش دهد. توانایی نشان دادن اینکه اطلاعات ضروری در هر لحظه راهی عالی برای تعامل و برقراری ارتباط با دانشجویان و مخاطبین صندوق رفاه دانشجویی است. همچنین راه حل دیجیتال ساینیج را می توان در کلاسها ، واحد انفورماتیک ، انتظامات ، سالن های ورزشی ، بخش اداری ، سالن اجتماعات ، ورودی دانشگاه ها و راهروها استفاده کرد.

برنا گستران دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه دیجیتال ساینیج

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج برنا رسانه در اتاق بازرگانی اصفهان

سازمان هایی مانند اتاق بازرگانی شهرهای مختلف که دارای مراجعین روزانه زیادی از بین مردم می باشند در موارد مربوط به مراجعین مانند راهنمایی برای دریافت خدمات مورد نظر آنها و همچنین معرفی خدمات خود با مشکلات زیادی مواجه هستند. اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یکی از قطب های تجاری و صنعتی کشور و با اعضای پرشمار یکی از همین سازمان ها میباشد که روزانه افراد زیادی از تجار و فعالان اقتصادی و همچنین مسئولین و مقامات داخلی و خارجی به آن مراجعه می کنند. بدلیل اینکه از نظر این سازمان اطلاع رسانی عمومی امری بسیار مهم میباشد پس از اتاق های بازرگانی تهران و البرز اتاق بازرگانی اصفهان نیز اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج برنا رسانه نموده است.

اطلاع رسانی به مراجعینی که گاهی اوقات اطلاع زیادی از اینکه چگونه باید امور خود را پیگیری نمایند یکی از اصلی ترین اهداف روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان می باشد اما رسیدن به چنین هدفی بدون استفاده از ابزار مناسب و به روز در این زمینه می تواند بسیار سخت باشد. به همین دلیل با راه اندازی سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه و استفاده از امکانات چند رسانه ای متنوع این نرم افزار روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان به دنبال استفاده از انواع محتوا برای اطلاع رسانی بوده است. مدیریت نمایش محتوا در نمایشگرهای دیجیتال که در چند نقطه ساختمان نصب شده است با نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه بسیار ساده و کاربردی می باشد. به طوری که بدون هیچ گونه آموزش خاص قبلی یک کاربر به راحتی میتواند به تولید و ارسال محتوا با امکان زمان بندی پخش محتوا در این نمایشگرها بپردازد.

با در نظر گرفتن اینکه میتوان از طریق پخش آگهی در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج کسب درآمد نیز نمود راه اندازی سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج نه تنها خیلی از مشکلات اطلاع رسانی را در آن سازمان از پیش رو بر میدارد با کاستن هزینه های چاپ پوستر و بنر و در کنار آن پخش تبلیغات در نمایشگرها پس از مدتی تمامی هزینه های راه اندازی این سامانه جبران میگردد.

برنا گستران دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه دیجیتال ساینیج

نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در آب و فاضلاب منطقه یک تهران

 

نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در آب و فاضلاب منطقه یک به دنبال استفاده از روش های جدید برای اطلاع رسانی در روابط عمومی سازمان و  جلب توجه کارکنان و ارباب رجوعان خود بوده است، بدین صورت می توان توجه افراد را به سمت فرهنگ درست مصرف کردن آب معطوف کرد. پیام های زیادی وجود دارد که می توان برای مخاطبان فعلی ارسال نمود که در گذشته با استفاده از روش های سنتی اطلاع رسانی به کار میرفت. اما یک نمایشگر دیجیتال ساینیج مطالب زیادی را به مخاطبین خود میتواند ارائه دهد و در زمان کوتاه بیشترین اطلاعات را منتقل نماید. روش های متفاوتی برای استفاده از نمایشگرهای دیجیتال وجود دارد ، اما بعضی از آنها موثرتر از بقیه هستند که عبارت اند از:

از دیجیتال ساینیج  آب و فاضلاب منطقه یک برای پخش ویدئو ها، تصاویر، اوقات شرعی و… به عنوان سیستم های ارائه دهنده در دفاتر ، اتاق های جلسات و سالن های کنفرانس استفاده می شود. علاوه بر این، نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در مکان های عمومی قرار می گیرند تا توجه مردم را جلب کرده و آنها را در مورد رویدادهای آینده آگاه کنند. سیستم های دیجیتال ساینیج به همراه پیشنهادات ویژه به مشترکان شرکت آب و فاضلاب کمک می کنند تا فرهنگ چگونگی مصرف آب را بیاموزند. علاوه بر این ، محتوای پویا و به یاد ماندنی می تواند تأثیر بسیار خوب و ماندگاری را به دنبال داشته باشد.

نکته مهم این است که شما  اطمینان دارید که بازدیدکنندگان شما در ازای وقت خود از اطلاعات ارزشمندی برخوردار می شوند. این که آیا این یک نمایش عملی محصوب می شود و یک ماده غذایی با ارزش بالا و یا یک نکته قابل اجرا که به نفع آنهاست ، چیزی که سازمان شما را  متمایز خواهد کرد این است که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد.

استفاده کامل از قالب رویداد زنده به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان خود را مستقیماً درگیر کنید ، با استفاده از تکنیک های پیشرفته میتوان برای جلب توجه به صفحه نمایش خود و تحریک مشترکین رویدادهای مختلف یک محیط ایده آل برای به نمایش گذاشتن مطالب خود فراهم ساخت.

برنا گستران دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه دیجیتال ساینیج