کلمۀ سانا به معنای سهل، آسان و راحت است.

انتخاب نام سانا برای مرکز خریدی در بلوار اندرزگوی تهران که محل تردد و گردش جوانان است نشانه هایی است از عزم ما برای گرامی داشت مشتری جوان ایرانی با شعار «تکریم مشتری»، و همچنین فراهم آوردن محیطی ساده و در دسترس برای گذراندن اوقات فراغت با طعم رفاقت و دوستی و سرشار از نشاط و سرزندگی و البته مطابق مد روز که پاسخگو سلیقه و علاقه­ ی تمامی اقشار جامعه باشد.

دیجیتال ساینیج
دیجیتال ساینیج

با همین هدف بود که عملیات ساخت مرکز خرید سانا از سال ۱۳۹۰آغاز شد. از همان ابتدای ساخت با این باور و تفکر، تعهدی سخت را الگوی کار خود قرار دادیم و تمامی تصمیمگیری های ما در کل مراحل اجرای پروژه بر اساس ایده های گروه های فکری متعدد شکل گرفت. در اجرا با چالش های زیادی مواجه شدیم و موانع بسیاری را از پیش رو برداشتیم تا بتوانیم چشم اندازی از آسایش و آرامش برای مشتریان مجموعه مطابق با بالاترین استانداردها پیش بینی و محقق کنیم. استفاده از جدیدترین فناوری ها در ساخت مرکز خرید سانا گام دیگری برای عمل به این رسالت بوده است.

 

سانا
سانا

مرکز خرید سانا شامل :

10500 مترمربع واحد تجاری

9400 مترمربع واحد اداری

3000 مترمربع رستوران و فودکورت سرباز و سرپوشیده  پارکینگی با گنجایش تعداد مناسب خودرو

ما خرید را اراده هایی برای تغییر تفسیر می­کنیم؛ اراده ه­ایی برای خلق تجربه ه­ای لذت­ بخش از خرید و جلوه ه­ای تازه از تفریح و فراغت در محیطی گرم و صمیمی و ماموریت ما  تحقق این موضوع می باشد.

خانه مشتری سانا

خانه مشتریان سانا، نمادی از تعهد این مرکز خرید به مشتریان خود خواهد بود. سانا، خانه­ ای برای خانواده های بزرگ بنا نهاده است تا احترام به مشتری، فراتر از یک وظیفه و فرهنگ حاکم بر مجموعه باشد. ما باور داریم که مشتری، زمان و عمر خود را که سرمایه ای بی بازگشت است نزد ما باقی می گذارد و تجربه ای لذت بخش در این لحظات، تعهد ماست به مشتریان.

مرکز خرید سانا با تکیه بر تیم خود (متشکل از ۱۰کارشناس اداری و اجرایی) در بخش CRM (مدیریت ارتباط با مشتریان) در طبقه همکف یک و فودکورت، صدای شما را خواهد شنید و شکایات، انتقادات و پیشنهادات شما پیگیری خواهد شد. مرکز تماس سانا نیز صدای شما را بی واسطه و بدون کم و کاست، به گوش ما خواهد رساند.

در همه این مسیر، اسـتانداردهای روز دنیا و تجارب بین المللی را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده ایم تا از رویای لذت خرید، یک واقعیت همیشگی بسازیم.

ایجاد تجربه ای لذت بخش و منحصر بفرد برای مشتری، تنها با احساس تعهد به مشتری، استفاده از ابزارهای هوشمند و به خصوص بازدیدها و نظارت تخصصی امکان پذیر خواهد بود که اصلیترین وظیفه واحد CRM محسوب می شود. بازدیدها و نظارت بر کیفیت فضاهای عمومی، سرویس دهی واحدهای تجاری، کنترل ارتباط موثر همکاران با مشتریان، راه را برای قدم های شما هموار خواهد کرد تا برای ساعتی یا مدتی چند، دور از همه نگرانی های عادی زندگی و خستگی های همیشگی، لذت حضور در کنار عزیزان و خرید را تجربه نمایید.

مدیریت انتظارات مشتری با اجرای نظرسنجی تخصصی و سنجش رضایت مشتریان با رویکرد حفظ و ارتقا کیفیت مجموعه از جمله فعالیت های تخصصی این واحد می باشد تا با شناخت و درک نیازها و انتظارات شما مشتریان گرامی، راهنمای ما نیز شما باشید.

w2

دیجیتال ساینج به چگونگی‌ استفاده از دانش و تکنولوژی دیجیتال به منظور فرستادن پیام و نمایش تصویر در مکانهای مختلف به صورت متناوب و برای بازدید عموم یا گروه خاصی‌ از مردم گفته می شود. همچنان که هر روز به محیط اطرافمان می‌‌نگریم ، بیش از روز قبل متوجه حضور دیجیتال ساینج در اطرافمان می‌شویم . پیامهای دیجیتالی ممکن است کاربرد‌های مختلفی‌ مانند آگاه کردن مشتری از محصولی خاص ، سرگرم کردن افراد یا هدایت آنها به منظورگرفتن بهترین تصمیم در خرید مورد نظرشان داشته باشد. تبلیغات دیجیتالی همچنین به منظور بالا بردن کیفیت خرید نیز موثر می باشند.

آنچه را که فروشندگان امروزه به دنبال آن هستند از جمله : جلب توجه مشتریان خاص و همچنین قابلیت حسابرسی دقیق و تخمین بازگشت سرمایه است . دیجیتال ساینج یک تلویزیون نیست ، بلکه رسانه‌ای جدید و منحصر به فرد است که قابلیتهای یک رسانه عمومی‌ را با ارزشمند‌ترین شیوهای بازاریابی ادغام کرده است. در مکانهایی که افراد مشغول دریافت سرویسی خاص یا جستجو برای یافتن یک محصول می باشند ، نمایشگرهای دیجیتال ساینج می توانند به عنوان گام اولیه و همچنین پیش از تصمیم گیری ، ارتباطات مستقیم و موثری را با مصرف کننده برقرار کنند.

بازار مربوط به دیجیتال ساینج پس از ظهور در دهه 90 میلادی به سرعت شروع به رشد و شکوفایی کرد. بر طبق مطالعات صورت گرفته در زمینه بازاریابی‌ و با توجه به تاثیر فوق‌العاده آن در زمینه ارتباطات که بیش از هر زمان دیگر چشمگیر می باشد ، گسترش این صنعت با سرعتی بیش از پیش در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

دیجیتال ساینج یکی‌ از نیاز‌های لازم برای انجام ارتباطات بازاریابی و تجاری محسوب می شود. راندمان تاثیرات حاصل از دیجیتال ساینج در مقایسه با رسانه‌های سنتی بسیار بالاتر می باشد. عواملی از قبیل کاهش قیمت در نمایشگرها و سخت افزارها و استانداردهای در حال ظهور و اندازه گیریها ، به رشد میزان پذیرش صنعت دیجیتال ساینج به عنوان یکی‌ از بهترین و موثر‌ترین راههای تبلیغاتی منجر شده است.

با پیشرفت چشمگیر فناوری در عصر ارتباطات نحوه تعامل ، ارتباط، اطلاع رسانی و تبلیغات نیز دچار تحول شده است. یکی از روش های نوین در این مورد دیجیتال ساینیج می باشد.

ساینیج

 

دیجیتال ساینیج یا تابلوی دیجیتال یک فناوری جهت انجام تبلیغات(صوتی و تصویری) ، اطلاع رسانی، نمایش محتوای مالتی مدیا و صفحات وب بروی نمایشگرهای مختلف به صورت شبکه ای و متمرکز است.

عوامل مختلفی با یکدیگر ادغام شده اند و فرصتی را فراهم آوردند تا دیجیتال ساینیج به عنوان مناسب ترین راهکار در اطلاع رسانی و تبلیغات و… با ارزشی مضاعف معرفی گردد.

بخاطر همین این سیستم مورد توجه مسئولان سانا قرار گرفته است که با کنار هم قرار دادن شرکت های ارائه دهنده دیجیتال ساینیج و مقایسه آنها از نظر امکانات نرم افزاری و همیچنین قیمت مناسب نسبت به شرکت های دیگر این افتخار به شرکت برنا گستران دانش رسید تا سیستم دیجیتال ساینیج خود را که با نام برنا رسانه ارائه داده میشود در مجتمع سانا نصب و راه اندازی کند.

سانا

استفاده از فناوری دیجیتال ساینیج ( برنا رسانه )   موجب میشود تا علاوه بر بازگشت سرمایه و دارا بودن سطح کیفی مطلوب قابلیت مدیریت پذیری نیز در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

با این فناوری شما می توانید بدون محدودیت در مکان فیلم ، عکس و تصاویر متحرک موسیقی و صفحات وب را به طور کنترل شده و با برنامه زمانی مشخص بروی نمایشگرهای مختلف پخش نمایید.

یکی از مهترین امکانات دیجیتال ساینیج برنا رسانه امکان آمار گیری میباشد. آمار ها گزارش کاملی از رسانه ها را بما میدهد که رسانه ی  اضافه شده در نرم افزار توسط چه صفحه نمایشی در کدام صفحه ارایی چه زمانی و حتی تعداد پخش ان رسانه را در اختیار کاربر قرار میدهد . که این امکان مورد توجه مسولین مجتمع سانا قرار گرفته است.

w44

سیستم دیجیتال ساینیج ( برنا رسانه ) در 11 نقطه بصورت video wall در  سانا نصب و راه اندازی شد که دو نقطه در طبقه همکف جنوبی استفاده شده است. سه نقطه در طبقه همکف شمالی بوده دو کلاینت هم در طبقه اول و 4  کلاینت هم در طبقه فودکورت  نصب و راه اندازی گردید.

شرکت برنا گستران دانش موظف از سیستم دیجیتال ساینیج را بعد از نصب و راه اندازی بطور کامل پشتیبانی می کند.

شرکت برنا گستران دانش