دیجیتال ساینیج برنا رسانه در نقاطی دیگر از سازمان بنادر و دریانوردی افزایش یافت

اجرای پروژه دیجیتال ساینیج برنا رسانه در سازمان بنادر و دریانوردی که یکی از سازمان‌های دولتی ایرانیست که به امور بندرهاو دریانوردی در این کشور می‌پردازد.

اعمال حاکمیت دولت در سواحل و بنادر به منظور فراهم ساختن تسهیلات لازم در جهت گسترش امور تجارت دریایى و ارتباطات ساحلى و همچنین وصول حقوق و عوارض متداول، قسمتى از وظایف سازمان بنادر و دریانوردی را تشکیل می‌دهد که سابقه تنظیم تاریخى آن به ۱۲ ذیحجه سال ۱۲۲۹ برابر با ۲۵ نوامبر ۱۸۱۴ میلادى باز می‌گردد.

آئین‌نامه‌های معاملات مالی در تاریخ ۲۴ خرداد ماه ۱۳۴۹ و آئین‌نامه استخدامی سازمان بنادر و کشتیرانی در تاریخ ۶ مرداد ۱۳۴۹مورد تصویب شورای عالی سازمان قرارگرفت و این سازمان در سال ۱۳۵۳ مجددا از وزارت دارایی منتزع و به وزارت راه و ترابری انتقال یافت. به موجب مصوبه مورخ ۱۰/۲/۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان که طی نامه شماره ۷۹/۱۲۲۲۳ مورخ ۲۹/۰۲/۱۳۸۷ به مجلس شورای اسلامی واصل گردید. نام سازمان بنادر و کشتیرانی به سازمان بنادر و دریانوردی تغییر یافت و کلیه قوانین و مقررات حاکم بر سازمان بنادر و کشتیرانی عیناً در سازمان بنادر و دریانوردی حاکم و جاری گردید.

مراحل انجام کار پروژه دیجیتال ساینیج در سازمان بنادر و دریانوردی:

با توجه به نیازهای این سازمان در حوزه یکپارچه‌سازی اطلاع‌رسانی، واحدهای روابط عمومی و فناوری اطلاعات در جستجوی شرکتی بودند که دارای مدیریت و زمانبندی نمایشگرها، با کیفیت و قیمت مناسب همچنین سرویس خدمات پس از فروش و پشتیبانی باشد.

شرکت برنا گستران دانش به علت دارا بودن قابلیت‌‌های ماژول‌های بومی‌سازی شده همانند نمایش خودکار بریده جراید، نمایش ویدئوها، امکان دسترسی افراد مختلف جهت مدیریت و همچنین ارائه اطلاعات، پخش شبکه‌های سیما و همچنین تقویم جلالی با امکان نمایش مناسبت‌ها به صورت کاملا فارسی، مناسبترین شرکت بود. و این سازمان اقدام به عقد قرارداد با این شرکت جهت تامین سیستم‌های دیجیتال ساینیج مورد نیاز خود کردند.

دیجیتال ساینج

آموزش و خدمات پس از فروش سیستم دیجیتال ساینیج برنا رسانه:

پس از نصب و راه‌اندازی سیستم نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه در سازمان بنادر و دریانوردی، آموزش‌های لازم به کارشناسان واحد روابط عمومی و واحد فناوری اطلاعات این سازمان محترم داده شد. همچنین سرویس خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه می گردد.

دیجیتال ساینیج

 

افزایش تعداد نقاط سیستم دیجیتال ساینیج برنا رسانه در سازمان بنادر و دریانوردی:

سازمان بنادر و دریانوردی بعد از راه اندازی و استفاده از سیستم دیجیتال ساینیج برنا رسانه اقدام به افزایش این سیستم در نقاطی دیگر از این سازمان کردند.

شرکت برنا گستران دانش