پارک‌های علم و فناوری در زنجیره توسعه اقتصادی مبتنی بر فناوری اهمیت بسیار زیادی دارند و به رشد و توسعه علم و فناوری در جامعه و ایجاد ثروت بر پایه دانش کمک زیادی میکنند. به این منظور حمایت در جهت ایحاد و رشد شرکت های فناور اصلی ترین دستور العمل این مراکز می باشد. پارک علم و فناوری سازمانی است که بدست متخصصان حرفه‌ای مدیریت می‌شود و روند دانش و فناوری تا تولید محصولات را مورد حمایت قرار میدهد. حضور و فعالیت مراکز رشد در پارک های علم و فناوری نیازمند معرفی به سرمایه گذاران و صنایع می باشد، بدین ترتیب امر اطلاع رسانی در این مراکز اهمیت زیادی دارد. به همین منظور پس از راه اندازی سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس شرکت برنا گستران دانش به تازگی این نرم افزار را در محل پارک علم و فناوری هرمزگان نیز نصب و راه اندازی نموده است.

اطلاع رسانی در پارک های علم و فناوری در خصوص فعالیت ها و محصولات واحد های فناور مستقر علاوه بر اینکه برای مراجعین و سرمایه گذاران مهم است برای خود این شرکت ها نیز اهمیت زیادی میتواند داشته باشد زیرا آنها از فعالیت های همدیگر اطلاعات بیشتری کسب کرده راه برای همکاری های بعدی واحدهای فناور با یکدیگر گشوده میشود. نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج برنا در پارک علم و فناوری هرمزگان بر روی یک صفحه ویندو فیلم با پوشش نانو نقره در ابعاد وسیع راه اندازی شده که تصویر نرم افزار توسط ویدیو پروژکتور بر روی این صفحه نمایش داده میشود.

به این ترتیب در هزینه های راه اندازی این سامانه در این مرکز صرفه جویی بسیار زیادی صورت گرفته زیرا انواع دیگر نمایشگرها مانند ویدیو وال در این ابعاد هزینه چند برابری خواهند داشت. نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه در پارک علم و فناوری هرمزگان در دو نقطه نصب شده است و جدیدترین اخبار واحدهای داخلی و همچنین اخبار دستاوردهای فناوری درکشور را به صورت عکس ، ویدیو ، متن زیرنویس و … پخش می کند.

برنا گستران دانش