پروژه سیستم مدیریت و زمانبندی نمایشگرها برنا رسانه در سازمان فرابورس راه اندازی شد

مقدمه

تأسیس و راه اندازی بازارهای خارج از بورس در قانون بازار اوراق بهادار (مصوب 1384/09/01) پیش بینی شده است و در تاریخ 1387/08/22 شرکت فرابورس ایران به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. و بازار فرابورس ایران در تاریخ ۶ مهرماه ۱۳۸۸ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.شرکت برنا گستران دانش سیستم مدیریت و برنامه ریزی نمایشگرها را در 5 نقطه از ساختمان سازمان در فاز اول جهت اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه راه اندازی نمود.

دیجیتال ساینیج در سازمان فرابورس
دیجیتال ساینیج در سازمان فرابورس

مراحل انجام کار در پروژۀ دیجیتال ساینیج سازمان فرابورس :

با توجه به اینکه سازمان فرابورس برای نمایش لحظه به لحظه تغییرات بازار بورس نیاز به سیستمی یکپارچه برای اطلاع رسانی لحظه ای داشت.
لذا ، کارشناسان این سازمان در جستجوی شرکتی بودند که ضمن ارائه سیستم دیجیتال ساینیج جهت مدیریت و زمانبندی نمایشگرها با کیفیت و قیمت مناسب و امکان نمایش تغییرات لحظه ای بازار بورس را نیز  فراهم آورد، در عین حال توانایی ارائۀ سرویس خدمات پس از فروش و پشتیبانی را نیز داشته باشد.
این سازمان جهت نیل به این مقصود، ضمن دعوت از شرکت‌های مطرح عرضه کنندۀ سیستم های دیجیتال ساینیج، سیستم دیجیتال ساینیج برنا رسانه و خدمات پس از فروش شرکت برنا گستران دانش به علت دارا بودن ماژول های بومی سازی شده مثل نمایش خودکار بریده جراید و پخش شبکه های سیما و همچنین دارا بودن تقویم جلالی با امکان نمایش مناسبت ها و همچنین به علت داشتن قابلیت سفارشی سازی برای سازمان فرابورس با دریافت نمره قبولی در پارامترهای مد نظر سازمان فرابورس، موفق به عقد قرارداد با این شرکت جهت تامین سیستم های دیجیتال ساینیج مورد نیاز گردید.

برنا رسانه در سازمان فرابورس
برنا رسانه در سازمان فرابورس

آموزش و خدمات پس از فروش سیستم دیجیتال ساینیج برنا رسانه:

پس از نصب و راه اندازی سیستم نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه در سازمان فرابورس، آموزش‌های لازم به کارشناسان واحد روابط عمومی این سازمان محترم داده شد. همچنین سرویس خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه می گردد.

شرکت برنا گستران دانش