سیستم اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه

نرم افزار تخصصی فارسی دیجیتال ساینیج

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

نصب نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

دیجیتال ساینیج سازمان شهرداری ها

 

سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور هماهنگ سازی امور مربوط به شهرداری ها و همچنین آموزش کارکنان شهرداری ها و هدایت و نظارت بر فعالیتهای ایشان و اجرای وظایفی که توسط قانون در این زمینه به عهده وزارت کشور قرار گرفته ایجاد شده است.
از این رو این سازمان بطور دائمی میزبان افراد مختلف از جمله شهردار ها و نمایندگان و مسئولین محترم استان های سراسر کشور و برگزار کننده جلسات متعدد می باشد که با توجه به اهمیت آگاه سازی مسئولین از اخبار و اطلاعات روز کشور و همگامی با جدیدتری ابزار اطلاع رسانی بصری دیجیتال اقدام به تهیه و را اندازی سیستم دیجیتال ساینیج برنا رسانه یا نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه نموده است. این سیستم اطلاع رسانی در ورودی اصلی سازمان و همچنین مجاورت سالن جلسات این سازمان نصب شده است.
دفتر روابط عمومی این سازمان بمنظور ایجاد هماهنگی و اطلاع رسانی در بین مسئولین و مدعوین، و نیز تکریم مراجعه کنندگان خود از این سیستم اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه که محصول دانش بنیان شرکت برنا گستران دانش می باشد استفاده نموده است.

روابط عمومی دیجیتال با نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه

شرکت برناگستران دانش با ایجاد نرم افزار برنا رسانه به شکل کاملاً تخصصی توانسته است تمامی نیازهای دفتر روابط عمومی سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی باشد. به این ترتیب این شرکت مفتخر به این امر می باشد که سیستم اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه را در تعداد زیادی از سازمان ها راه اندازی نموده و مورد استقبال و در خواست آن ها برای گسترش و افزایش نقاط نمایشگرهای دیجیتال ساینیج برنا رسانه در ساختمان ها و زیرمجموعه های سازمان های مختلف در سطح استان قرار گرفته است.

 

پخش طراحی های متنوع و گوناگون در برنامه های زمانی از قبل تعیین شده و همچنین پخش چند طرح به شکل متناوب باتوجه به حجم بالای اخبار و اطلاعیه هایی که این سازمان در نظر دارد به مخاطبین خود ارائه دهد اصلی ترین ویژگی مورد انتظار دفتر روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از نرم افزار دیجیتال ساینیج است. نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه با داشتن قابلیت ایجاد زمانبندی پخش چیدمان تا هر زمان دلخواه در آینده و نیز امکان ایجاد سلسله عملیات برای پخش چند طراحی پشت سر هم به صورت دوره ای ابزار مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای اطلاع رسانی سازمانی می باشد. از آنجایی که سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه قابلیت مدیریت و ارسال محتوا به صورت متمرکز بر روی تعداد نامحدود نمایشگر و بدون محدویت جغرافیایی در محل نصب آنها را دارد میتوان در کمتر از یک دقیقه جدید ترین اطلاعیه ها و اخبار سازمان را با بالاترین کیفیت به کل کلاینت های متصل به سرور در هرکجای جهان ارسال نمود.

برنا گستران دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه دیجیتال ساینیج

سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج برنا رسانه در اتاق بازرگانی تهران

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران یکی از قدیمی ترین نهادهای تجاری می باشد که مورخین قدمت آن را از سال 1263 به عنوان اولین نهاد حامی تجارت به رسمیت می شناسند. این نهاد با اصل و نسب و پیشکسوت در طول ادوار گذشته همواره جزو نهادهای به روز و مدرن می باشد و همین ذهنیت را در تمامی حوزه ها حفظ کرده  است، به خصوص در حوزه ی روابط عمومی در سال های گذشته این نهاد از سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج نسخه های خارجی موجود در بازار استفاده می نموده است و پس از گذشت زمان مدیران روابط عمومی به این نتیجه رسدند که نسخه های خارجی نمیتوانند تمامی نیاز های روابط عمومی را برطرف کنند و به دنبال محصولی که بتواند به نیازهای روابط عمومی داخلی پاسخگو و بومی سازی شده باشد نیازمند هستند. با توجه به ذهنیت این نهاد نسبت به دیجیتال ساینیج های نسخه خارجی و مشکلاتی که در بخش پشتیبانی این سامانه ها داشتند در جلساتی که با کارشناسان شرکت مهندسی برنا گستران دانش داشتند به طور مفصل سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج برنا رسانه را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند و نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه را به مدت یک هفته توسط مدیران فناوری اطلاعات مورد آزمایش قرار دادند و روابط عمومی این نهاد با استفاده از محصول دانش بنیان شرکت مهندسی برنا گستران دانش، یعنی سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج برنا رسانه اطلاع رسانی سازمانی را انجام میدهند.

پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است و این نهاد نقش مهمی در فعالیت های بازرگانی کشور دارد. از اینرو این نهاد محل تردد تعداد زیادی از بازگانان کشور می باشد که لازم به این است که از فعالیت ها و امور درون اتاق بازرگانی اطلاع دقیق و درستی بدست بیاورند. شرکت برنا گستران دانش با نصب و راه اندازی سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج برنا رسانه در 6 نقطه از این نهاد توانسته است نقش مهمی در اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان اتاق بازرگانی تهران داشته باشد.

نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه برای سازمان ها و نهادهایی که دارای پراکندگی جغرافیایی می باشند بسیار مناسب می باشد. این مزیت نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه کمک شایانی به روابط عمومی سازمان ها و نهادها میکند تا با استفاده از روابط عمومی دیجیتال بتوانند فواصل جغرافیایی را از بین ببرند و تنها با یک کلیک در نرم افزار اطلاع رسانی شرکت مهندسی برنا گستران دانش بتوانند مطالب و فایل های خود را به صورت بکپارچه در تمامی شعب یا ساختمان های خود بارگزاری کنند و کارمندان و مراجعین را از اطلاعیه های مد نظر خود با خبر سازند.

برنا گستران دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه دیجیتال ساینیج

راه اندازی دیجیتال ساینیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران

 

سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران روزانه تعداد بسیاری مراجعه کننده دارد و باتوجه به وظایف این سازمان بیشتر مراجعه کنندگان این سازمان خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران می باشد که در راه پاسداری از این مرز و بوم از جان خود خود گذشتند و به همین منظور وظیفه ی تکریم ارباب رجوع در این سازمان دوچندان باید اجرا شود و مدیران روابط عمومی این سازمان همواره به دنبال جدیدترین شیوه های اطلاع رسانی در زمینه روابط عمومی میباشند و باتوجه به اینکه شرکت مهندسی برنا گستران دانش توانسته است در 70 الی 80 سازمان و وزارتخانه سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه را نصب و راه اندازی کند.

مسئولین این سازمان در ساختمان استان تهران به حسن انجام شرکت مهندسی برنا گستران دانش و کارکرد نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه که پیش از این در ساختمان پژوهش و همچنین ستاد مرکزی بنیاد شهید راه اندازی شده یقین پیدا کردند و اقدام به راه اندازی این سیستم در ساختمان استان تهران و اتصال به سامانه اطلاع رسانی مرکزی روابط عمومی بنیاد شهید نموده اند.

موارد استفاده از دیجیتال ساینیج برنا رسانه

یکی از مواردی که در این سازمان نقش پر رنگی دارد اطلاعیه هایی میباشد که این سازمان به مراجعین خود ابلاغ میکند که روابط عمومی این سازمان به جای استفاده از روش های سنتی اطلاع رسانی از سیستم اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه استفاده میکند تا علاوه بر زیبایی های بصری بتواند توجه مخاطب را دوچندان جلب نماید و در نتیجه آن اطلاعیه با تاثیر بیشتری به سمع و بصر مخاطبین برسد.

شرکت مهندسی برنا گستران دانش با ارائه نرم افزار دانش بنیان خود یعنی دیجیتال ساینیج برنا رسانه و با تجربه 10 ساله خود در زمینه همکاری با روابط عمومی سازمان ها در راستای پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک، در ابتدای راه اندازی سامانه اطلاع رسانی برنا رسانه در مورد فعالیت های هر سازمان به صورت تخصصی تحقیق و بررسی نموده و برای هر مجموعه پیشنهاد و طراحی پس زمینه مختص به خود آن سازمان را طراحی و پیشنهاد میکند.

برنا گستران دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه دیجیتال ساینیج

راه اندازی دیجیتال ساینیج دانشگاه خوارزمی توسط نرم افزار برنا رسانه

مراکز علمی و دانشگاهی مهم ترین محل برای تبادل اخبار و اطلاعات بین جمعیت جوان و دانشجوی هر جامعه می باشند که شاید مهم ترین بخش جامعه نیز به حساب بیایند. به همین سبب امر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در دانشگاه ها اهمیت و تأثیر گذاری بسیار زیادی دارد که این مهم لزوم استفاده از جدیدترین و تأثیر گذارترین ابزار اطلاع رسانی مانند دیجیتال ساینیج را در این مراکز نشان میدهد. استفاده از بوردهای اطلاع رسانی، مجلات و نشریات داخلی و روش هایی از این دست در دانشگاه ها معمولاً نمونه هایی متداول برای پاسخگویی به این نیاز بوده اند که ابزار اطلاع رسانی در دانشگاه خوارزمی نیز تا کنون شامل همین موارد بوده است.

اما به نظر میرسد استفاده از این رسانه ها نمی تواند پاسخگوی نیازهای امروزی در زمینه آگاهی رسانی به مخاطبین باشد ، به ویژه که اصلی ترین مخاطبین اطلاع رسانی در دانشگاه جوانان و دانشجویان هستند که نسبت به سایر افراد جامعه تمایل بیشتری به استفاده از ابزار و تکنولوژی های جدید نشان می دهند. بنابراین برای رسیدن به اهداف اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و تأثیر گذاری هرچه بیشتر بر روی این افراد باید به فکر استفاده از رسانه های جذاب تر با قابلیت های ویژه بود. یکی از روش های اطلاع رسانی مؤثر استفاده پیام های بصری از طریق سامانه های دیجیتال ساینیج است که با فراهم کردن امکان استفاده از انواع محتوای چند رسانه ای و تقسیم صفحه های نمایش دیجیتال یا تلویزیون ها می توانند نگاه مخاطبین بیشتری را به خود جذب نمایند. سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه یک نرم افزار توسعه یافته در ایران می باشد که با توجه به نیازها و درخواست های مراکز اطلاع رسانی و تبلیغاتی سازمان های داخل کشور توسط شرکت برنا گستران دانش طراحی شده و برای کاربرد در محل های متنوع از فروشگاه ها گرفته تا ادارات و دانشگاه ها انعطاف پذیری بالایی دارد.

نصب سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج دانشگاه خوارزمی

دانشگاه خوارزمی که یکی از قدیمی ترین مراکز دانشگاهی کشور میباشد با راه اندازی سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه اقدام به استفاده از سیستم روابط عمومی الکترونیک نموده است. این دانشگاه که تحت عنوان دارالمعلمین مرکزی با ریاست دکتر میرزا ابوالحسن خان فروغی در سال 1297 شمسی تأسیس شد بعد از چند بار تغییر نام نهایتاً در سال 1390 به دانشگاه خوارزمی تغییر نام یافت و هم اکنون پس از گذشت صد سال چهره های ماندگار علمی و مفاخر تاریخی زیادی را به کشور معرفی کرده است. دانشگاه خوارزمی در حال حاضر جزو دانشگاه های برتر کشور و نخستین دانشگاه مدرن ایران می باشد که ارتباطات گسترده ای نیز در عرصه بین المللی برقرار نموده است. دانشگاه خوارزمی دارای ساختمان های متعدد در تهران و کرج می باشد و امکان اطلاع رسانی یکپارچه و متمرکز از یک نقطه در استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا مد نظر مسئولان روابط عمومی این دانشگاه بوده است.

امکانات سامانه اطلاع رسانی برنا

نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه دارای قابلیت های مدیریتی و طراحی زیادی است که میتوان با درنظر گرفتن نوع کاربرد و محل استفاده به انتخاب ماژول های مورد نیاز اقدام نمود. برای مثال امکان ایجاد کاربران متعدد با سطح دسترسی های مختلف، از دسترسی به تنها یک ناحیه در یک چیدمان تا اجازه دسترسی به تمامی بخش های نرم افزار یکی از ابزار مدیریتی سامانه اطلاع رسانی برنا می باشد که در موارد وجود کاربران متعدد به کار می آید. امکان استفاده از فایل های ویدیو، عکس، پاورپوینت و نمایش صفحه اول جراید و شبکه های تلویزیونی و همچنین اخبار بصورت زیرنویس و محتوای متنوع دیگر در سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه به راحتی انجام می پذیرد. به علاوه امکان سفارشی سازی نرم افزار برای استفاده های خاص همیشه وجود دارد که این امر پس از بررسی نیازهای موجود توسط مهندسین شرکت برنا گستران دانش در کمترین زمان قابل انجام است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه دیجیتال ساینیج

سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه در وزارت میراث فرهنگی و گردشگری

 

 

 

با در نظر گرفتن نوع و گستردگی فعالیت های وزارت میراث فرهنگی در سطح کشور لزوم ایجاد شبکه یکپارچه جهت اطلاع رسانی و هماهنگی امور خبری و فرهنگی زیرمجموعه های این وزارتخانه کاملاً مشهود است. استفاده از نرم افزار سامانه اطلاع رسانی یکپارچه یا دیجیتال ساینیج برنا رسانه در زمینه ارسال محتوا به نمایشگرها به صورت یکپارچه و متمرکز بر بستر شبکه داخلی یا اینترانت و اینترنت یکی از مناسب ترین روش ها برای مدیریت نمایشگرهای نصب شده در نقاط دلخواه میباشد و تنها در صورت برقراری ارتباط شبکه دوطرفه بین سرور اختصاص داده شده به نرم افزار و کلاینت ها به راحتی میتوان به ایجاد طرح ها و پیام ها و ارسال آنها به نمایشگرها پرداخت. میراث فرهنگی هر کشور مهم ترین پایه های هویت و خودباوری ملی است و بررسی و تحقیق در زمینه های مختلف آن موجب آشکار شدن ارزش­ های فرهنگی هر کشور می شود. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران در سال 1385 و در ادغام با سازمان صنایع ­دستی ایران تشکیل یافت و در سال 1398 به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل شد. معرفی فرهنگ و تمدن غنی ایران و ظرفیت­ های فرهنگی، تاریخی و طبیعی کشور و توسعه نظام مدیریتی یکپارچه گردشگری و همچنین توسعه شبکه فراگیر و کارآمد تولید و توزیع صنایع دستی در سطح ملی و بین المللی از اصلی ترین وظایف این وزارتخانه می باشند. امکانات سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه نصب شده در وزارت میراث فرهنگی شرکت برناگستران دانش با توسعه نرم افزار دیجیتال ساینیج برنا رسانه به شکل کاملاً تخصصی توانسته پاسخگوی تمامی نیازهای روابط عمومی سازمان ها و ادارات خصوصی و دولتی باشد. به این ترتیب وزارت میراث فرهنگی با بررسی نیازهای خود برای اطلاع رسانی در موزه ها، فضاهای فرهنگی و اماکن تاریخی و گردشگری اقدام به انتخاب و راه اندازی سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه نموده و در نظر دارد در طی چند فاز تمامی نقاط یاد شده را به نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تجهیز کند. پخش طراحی های متنوع در زمان های از قبل مشخص شده اصلی ترین ویژگی مورد انتظار دفتر روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی است. نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه با داشتن قابلیت ایجاد زمانبندی پخش چیدمان تا هر زمان دلخواه و امکان ایجاد سلسله عملیات برای پخش چند طراحی پشت سر هم به صورت دوره ای ابزار مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای اطلاع رسانی سازمانی می باشد. از آنجایی که سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه قابلیت مدیریت و ارسال محتوا به صورت متمرکز بر روی تعداد نامحدود نمایشگر و بدون محدویت جغرافیایی در محل نصب آنها را دارد میتوان در کمتر از یک دقیقه جدید ترین اطلاعیه ها و اخبار سازمان را با بالاترین کیفیت به کل کلاینت های متصل به سرور در هرکجای جهان ارسال نمود. برنا گستران دانش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سیستم اطلاع رسانی برنا رسانه دیجیتال ساینیج