سازمان هایی مانند اتاق بازرگانی شهرهای مختلف که دارای مراجعین روزانه زیادی از بین مردم می باشند در موارد مربوط به مراجعین مانند راهنمایی برای دریافت خدمات مورد نظر آنها و همچنین معرفی خدمات خود با مشکلات زیادی مواجه هستند. اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان یکی از قطب های تجاری و صنعتی کشور و با اعضای پرشمار یکی از همین سازمان ها میباشد که روزانه افراد زیادی از تجار و فعالان اقتصادی و همچنین مسئولین و مقامات داخلی و خارجی به آن مراجعه می کنند. بدلیل اینکه از نظر این سازمان اطلاع رسانی عمومی امری بسیار مهم میباشد پس از اتاق های بازرگانی تهران و البرز اتاق بازرگانی اصفهان نیز اقدام به راه اندازی سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج برنا رسانه نموده است.

اطلاع رسانی به مراجعینی که گاهی اوقات اطلاع زیادی از اینکه چگونه باید امور خود را پیگیری نمایند یکی از اصلی ترین اهداف روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان می باشد اما رسیدن به چنین هدفی بدون استفاده از ابزار مناسب و به روز در این زمینه می تواند بسیار سخت باشد. به همین دلیل با راه اندازی سامانه دیجیتال ساینیج برنا رسانه و استفاده از امکانات چند رسانه ای متنوع این نرم افزار روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان به دنبال استفاده از انواع محتوا برای اطلاع رسانی بوده است. مدیریت نمایش محتوا در نمایشگرهای دیجیتال که در چند نقطه ساختمان نصب شده است با نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه برنا رسانه بسیار ساده و کاربردی می باشد. به طوری که بدون هیچ گونه آموزش خاص قبلی یک کاربر به راحتی میتواند به تولید و ارسال محتوا با امکان زمان بندی پخش محتوا در این نمایشگرها بپردازد.

با در نظر گرفتن اینکه میتوان از طریق پخش آگهی در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج کسب درآمد نیز نمود راه اندازی سامانه اطلاع رسانی دیجیتال ساینیج نه تنها خیلی از مشکلات اطلاع رسانی را در آن سازمان از پیش رو بر میدارد با کاستن هزینه های چاپ پوستر و بنر و در کنار آن پخش تبلیغات در نمایشگرها پس از مدتی تمامی هزینه های راه اندازی این سامانه جبران میگردد.

برنا گستران دانش