عبارت Signage در مفهوم کلی به معنای اطلاع رسانی دیداری/ شنیداری و معمولا از طریق بورد‌ها و تابلوها می‌باشد. به عبارت دیگر کلیه تابلو‌های پیام رسانی را که دارای پیغام‌هایی برای بازدید کنندگان هستند را می‌توان Signage نامید. بدین ترتیب کلیه اطلاعات مورد نیاز برای نمایش عمومی از طریق صفحات نمایش Digital و به صورت کاملا یکپارچه و از راه دور مدیریت می‌گردد. امروزه فناوری Digital Signage در دنیا به عنوان ابزار بسیار نیرومند تبلیغاتی و اطلاع رسانی به ویژه در سازمان‌های توزیع‌شده، در اختیار قرار گرفته است. با توجه به استاندارد‌های موجود در این راستا محدودیتی در نمایش اطلاعات و نوع نمایشگر نیز وجود ندارد.