از نظر نیاز، هر سازمان یا شرکتی که نیاز به اطلاع رسانی دیداری قابل ملاحظه داشته باشد، می توان کاربر Signage باشد. در واقع پانل های ساینیج نه تنها می توانند پرسنل سازمان را مورد هدف اطلاعاتی خود قرار دهند بلکه می توانند با ارائه مطالب تشریحی خدمات خود و حتی استفاده از تیزرهای اختصاصی می توانند بازدید کنندگان را نیز مخاطب ساینیج قلمداد کنند. در مقایسه با سایر ابزار اطلاعاتی، ساینیج نیاز به لاگ این کردن ندارد، نیاز به حضور فیزیکی افراد در مکانی مشخص مثلا پشت میز کار خود ندارد، پیغام کوتاه نیست که جذابیت بصری نداشته باشد. ساینیج ترکیبی از فیلم و عکس و اسلاید و صفحات وب است. می تواند در راه رو، رستوران، لابی، نمازخانه، سالن انتظار یا جلسات و یا هر جای دیگری مورد استفاده قرار گیرد. با جستارهای اینترنتی به سادگی می توان صدها کاربری برای ساینیج پیدا کرد. مواردی که معمولا به ذهن خطور نمی کنند.


دیجیتال ساینیج برنا رسانه در سازمان